Kortfattat

Igår jobbade jag med CCstyling. Det var dags för ännu en omslagsbild på Underbaraclara. Vi höll till hemma hos Clara och det var precis som alltid en riktigt kanon dag! Det är ett minst sagt ett sant nöje att få arbeta tillsammans med så begåvande och proffsiga människor. Tidiningen kommer ut längre fram i vår.
Fotograf: Emilmedia
 
Idag är jag däremot  l e d i g .
Underbart väder! Vilket ger mig massor av energi!
Imorse bakade jag kanelbullar. Sedan har jag gjort sånt som tvätta, gått på en skön vår promenad, sprungit med Greta i lera och snö, myst och lagat god mat. Ikväll ska jag in till stan och fika med arbetskamraterna på Body shop. En kanon dag det här också! Och imorgon ska jag äntligen(!!!) till frissan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0