hej där lilla värld

 Okey det här med tid för bloggen börjar bli pinsamt när jag kollar mina dåliga uppdateringar.
Jaja man kan alltid ge det ett nytt försök, tänker jag :)
Livet rullar verkligen på just nu. I en himla fart. Allt känns så bra!
Allt är precis så som jag önskar det.
Lyckan inom mig lyser nog igenom rätt bra känns det som! <3
Hur som helst så är det här en nystart på att försöka bli bättre på att göra avtryck på sidan.
Nu när det börjar bli kyligt ute så spenderas mer tid inomhus. Mer tid för pyssel. Och kameran ska få åka fram lite oftare. Julen närmar sig och jag är redan på tok för taggad. Igår kväll gjorde jag årets första (men inte sista) lussekattssats. Doften i köket och smakerna i munnen var himmelsk! Välkomna på gofika på Liljebacken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0