I väntans tider

 
Det här nya året kommer att bjuda på så mycket spännande!. Många upplevelser och utmaningar. Och framförallt massor med kärlek!  Ett nytt litet liv väntar på att få komma in i vårat liv. Aldrig tidigare har längtan varit större efter något!
Att nu bära på denna lilla mini-star i min mage är det mest fantastiska som jag upplevt! Visst, man är inte lika smidig som tidigare och man sover inte som vanligt. Foglossning är inget vidare och heller inte andra värkar som man kan få dras med. Men allt sådant känns som små bagateller när man vet att allt detta bara är naturligt och en del av processen för att få en ny liten människa till familjen. Ja då känns det inte alls jobbigt! Mer bara underbart och magiskt att få vara med om!!
Och varje gång jag känner hur bebis rör sig, sparkar med sina små ben när man trycker lite på magen eller cirkusen som blir på den lilla akrobaten när jag just ätit,.. det slår allt! Att vågen visar mer än den aldrig tidigare gjort är inget jag bryr mig om, jag känner mig vackrare än någonsin med min bebismage <3 Ett liv har redan kommit in i vårat liv. Nedräkningen tills vi få träffa dig är i högsta grad igång. Mars månad, du kan få komma nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor längtar också helt otroligt mycket! Kram

2015-01-13 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0