en vänlig grönskas rika dräkt

Ute på gården blommar det för fullt nu. Underbart! Det är sommar och doften av liljekonvalj eller syrenen är ljuvlig! Bilden längst ner är på min hemmafixade blomlåda. Jag var nära på att göra mig av med den då jag inte alls gillade hur den såg ut. Då kom jag på att min kära vän dekorplasten kanske kunde rädda upp det hela. Och ja! SÅ nöjd! Det blev ju toppen! Vips så hade jag en riktigt snygg blomlåda. Super enkelt och superbilligt! Gillas!! :D
Att pyssla och vara kreativ är något som jag ständigt måste göra för att må som bäst. Just nu ligger jag på köksgolvet och ritar krumelurer som ska bli snickarglädjen till vår bro. Det är det finaste jag vet. Gamla hus med massa fin snickarglädje. Så nu ska vårat fina gamla hus snart få sträcka på sig lite extra. Om jag lyckas så kommer det blir hur bra som helst! Peppad och ivrig till tusen på att få det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0