med en midsommar på fredag

Det är nu bara ett stenkast till fredag och midsommarafton.
Kanske kan sommarvärmen komma då? Hoppas!
Midsommar är lika underbart som julafton. Jag älskar det! Och vi får finbesök från Åre. Bara det! Ser fram emot det här helgen kan jag lova er! Och snart, snart så går P på semester också. Wow! Tänk. Ska han vara hemma med oss alla dagar i veckan!? Magiskt!
 
Senaste tiden har jag pysslat med att planterna blommor ute på gården för att få sommarfeeling(utan att lyckas), jag har arbetat en dag, umgåtts med goda vänner och förra torsdagen tog jag&Loveli en sväng hem till mamma. Såg ett sagolikt prinsbröllop och hälsade på moster mm.
 
Idag har vi spenderat dagen hos Emma o Lilly. Vi surrade,fikade och tog en skön promenad i solen (där vi oväntat stötte på en orm!) uuuh! Det är verkligen härligt att ha så nära till varandra. Och tids nog kommer våra flickor ha ut ännu mer av varandra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0