bubblan

Ja jag antar att jag fortfarande lever livet i en bebisbubbla. Det finns snålt om tid till annat. Och inget kan kännas bättre just nu än att få spendera varje dag tillsammans med min vackra dotter!
 
Så hon är alltså här hos oss nu.(något annat vore konstigt,kan ju liksom inte va gravid hur länge som helst!;))
 
Det var Fredagen den 13:e Mars som hon kom och tog oss med storm! Så från och med då är "fredagen den 13:e" min absoluta tur(favorit)dag!
Mitt hjärta växte till det dubbla av kärlek till henne. Älskade lilla skatt! Overkligt och helt fantastiskt att äntligen(!) få möta denna vackra mini människa som levt med mig i 9månaders tid. Hon som har varit med mig i allt jag gjort och alltid funnits där. Samhörigheten och kärleken till henne har varit enormt stark ända sen den dagen då hon kom till. Vi är själsfränder och ett riktigt dreamteam!
 
Hennes namn kom jag på redan då hon befann sig i min mage. Inget jag hört tidgare men jag tyckte det lät väldigt fint och unikt.
<3 LOVELI <3
Just betydelsen Love- kärlek på engelska och sedan Li som kommer från kinesiskan och betyder "den vackra", kunde inte kännas mer rätt och passande. Hon är just det! Den vackra kärleken! Mitt och Pärs allt!
 
Nu idag blir hon 10veckor!!. Tiden springer iväg och hon växer så det knakar. Jag hinner inte riktigt med.
Samtidigt som det är ledsamt att hon redan hunnit bli så stor så är det också helt fantastiskt(!) att se henne växa&utvecklas! Jag känner mig så lyckligt lottad som har fått denna stjärna i mitt liv!
 
Här på första bilden är hon endast 1 vecka gammal och på den andra bilden är hon sju veckor!
Himmel vad det kan hända saker på 6v!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0