2 år av villkorslös kärlek

Även fast det nu (imorgon) har gått hela två år sedan du kom till oss och berikade våra liv något enormt(!!), så minns jag allt som om det var igår. Att det redan har gått två år känns overkligt men ändå tycker jag att du alltid har varit här hos oss. Hur som helst så är det DIN två års dag imorgon och det ska firas ordentligt! Vi har haft kalas hela dagen idag och fortsätter i samma anda imorgon! Och för mig som råka gilla att baka och pynta så fort man får chansen så passade jag på. Klev upp före tuppen imorse, bakade tårta, blåste ballonger och gjorde fint. Det är något underbart med att smyga ner och stöka på i köket medans alla andra sover. Hon blev så glad när hon vaknade och kom ner och fick syn på alla ballongerna! Idag har din dag varit perfekt på alla sätt och det känns extra kul att det blir en repris av dagen redan imorgon, fast med andra familjemedlemmar!
Nu är klockan 22 och jag tänker skynda mig till kojs, imorgon bitti får jag smyga ner och ordna "frukost på sängen" med paket och levande ljus, så myyyysigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0